Peranti peremajaan kulit pecahan

Teknologi tidak berhenti dan kami cuba mengikuti perkembangannya. Sarjana kami telah menguasai salah satu teknik anti-penuaan yang paling maju - fototermolisis pecahan - dan kini akan menerapkannya dalam praktik. Musim bunga ini, laser karbon dioksida untuk fototermolisis pecahan muncul di pejabat kosmetik.

Peranti membuka kemungkinan baru untuk membetulkan perubahan kulit yang berkaitan dengan usia. Walaupun pada peringkat lanjut, kecacatan estetik berjaya dihilangkan.

Ciri-ciri fototermolisis pecahan

Kesan peremajaan dicapai dengan tenaga laser karbon dioksida - ia merangsang pengeluaran aktif serat kolagen pada kulit. Kesan prosedur ini berdasarkan kemampuan kulit menghasilkan serat baru yang baru dan bukannya yang rosak. Laser "mengebom" kulit dengan denyutan mikro yang mempengaruhi struktur kolagen. Serat lama, regangan musnah. Sebaliknya, fibroblas mensintesis yang baru dan lebih padat. Kulit yang longgar dengan kedutan dan bintik-bintik usia digantikan dengan yang baru - licin dan tegas.

Sistem laser menghasilkan radiasi dengan panjang gelombang 10, 600 nm. Ini mencukupi untuk penyejatan kolagen sepenuhnya di kawasan yang dirawat, sementara tisu di sekitarnya tetap utuh. Laser bertindak pada kulit seperti ayakan dan menukar kawasan rawatan berdenyut dengan kawasan yang tidak disentuh. Ini mengurangkan tekanan pada tisu dan kesan kosmetik tetap sama. Semasa pertumbuhan semula kulit, fibroblas di kawasan yang utuh juga terlibat dalam kerja. Prosedur ini dilakukan di bawah anestesia tempatan.

Petunjuk untuk fototermolisis pecahan

Sistem laser menghilangkan semua kecacatan kulit estetik, termasuk selepas trauma:

  • Kedutan dari sebarang berat. Teknologi ini berguna untuk meremajakan kawasan wajah yang paling sensitif - kawasan di sekitar mata.
  • Kehilangan suara. Selepas fototermolisis pecahan, kawasan kendur diketatkan, kulit menjadi lebih pekat dan lebih anjal.
  • Tanda regangan yang diucapkan pada perut, paha dan dada (striae). Fototermolisis membantu menyegarkan kulit dengan cepat selepas kelahiran.
  • Parut dan parut bukan jerawat dan pustula (selepas jerawat).
  • Neoplasma jinak (ketuat, tanda lahir).
  • Titik berpigmen di mana-mana kawasan.
Peremajaan pecahan menghilangkan ketidaksempurnaan estetik utama pada wajah

Laser dilengkapi dengan pengimbas pintar yang menyesuaikan panjang balok dan jarak antara titik nadi bergantung pada kawasan rawatan. Oleh itu, kawalan sepenuhnya terhadap proses fototermolisis dicapai. Pendedahan berulang ke kawasan yang sama dalam prosedur yang sama tidak termasuk.

Di tangan profesional yang berpengalaman, laser menjadi alat yang ideal untuk peremajaan. Senang melihat kulit anda bertambah baik dari hari ke hari. Mendaftar untuk mendapatkan fototermolisis pecahan dengan pakar kecantikan.